RSS
email

Selamat Berniaga Kepada Anda..!!

Dalam melangkah alam perniagaan, seseorang harus bijak merangka perniagaan yg bakal diceburi. Yang paling penting, hendaklah tahu risiko sesuatu perniagaan. Biasanya, apabila kita telah tahu risiko yg bakal dihadapi, kita akan lebih bersedia dan cuba utk mengelakkan dari tersilap langkah dlm perniagaan tersebut.



Keratan akhbar ini diambil beberapa tahun yang lalu. Angkanya pun dah menggerunkan. Statistik terkini pengguna telefon bimbit pada suku ke 4 tahun 2009 mencecah angka 30.3 juta pengguna.

Dan yang ajaibnya pengguna telefon PRA-BAYAR(PREPAID) seramai 24.1 juta pengguna iaitu hampir 80% dari jumlah keseluruhan pengguna telefon. Berbanding hanya 6.2 juta sahaja yang menggunakan telefon POSTPAID(Bil).

Kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk memulakan bisnes topup secara kecil-kecilan atau sederhana mahupun besar-besaran, fokus kepada Celcom & Maxis, inilah peluang untuk anda.. Sertailah kami. Sistem beroperasi 24 jam sehari. Bukan MLM. Income Real Time. Tak perlu menaja, Tak perlu maintain jualan dan Tak perlu Upgrade keahlian untuk mendapatkan keistimewaan ini..


Lihat Keistimewaan yang kami Tawarkan Kepada Anda:

1)Yuran Pendaftaran yg Rendah – Seumur Hidup.
2)Tiada Yuran Bulanan Atau Yuran Tahunan.
3)Sistem Beroperasi 24 Jam Sehari.
4)Penerimaan Server Yg Pantas
5)Bukan MLM
6)Bukan Piramid
7)Income Real Time
8)Reload Serta Merta(Autoreload)
9)Tak Perlu Menaja
10)Tak Perlu Maintain Jualan
11)Tak Perlu Upgrade Keahlian
12)Boleh Daftarkan Prepaid atau Pospaid
13)Tiada Caj Dikenakan Untuk Reload
14)Tiada Syarat2 Dikenakan
15)Tanpa risiko double reload
(transaksi sama berulangkali disebabkan kecuaian).
16)Keuntungan Jualan Topup yg Tinggi
17)Pengaktifan Pendaftaran yang Cepat
18)Penambahan Modal yang Cepat
19)Boleh Tambah Modal Setiap Hari


Pernah dengar perniagaan reload topup prepaid menggunakan sms?
Ya, kami adalah Platform terbaik anda menjalankan Bisnes Reload Topup Prepaid menggunakan SMS. Banyak Syarikat lain yg masing2 gah dengan bonus yg mereka tawarkan. Tapi fikirkanlah..

Jangan Terpedaya dengan Pelan Pemasaran mereka yang Merumitkan.

Yang Paling Penting, Anda Perlu Tahu Keuntungan Sebenar yang anda perolehi. Melalui kami, anda akan mendapat Keuntungan Jualan Topup Yang Paling Tinggi berbanding pesaing2 lain. Sertailah kami di MyTopup4U-Perniagaan Topup terpantas di Malaysia.. sekarang.

BAGAIMANA SISTEM INI BERFUNGSI?




Apa itu sistem topup Autoreload?

Topup autoreload ialah satu sistem yang diprogramkan oleh sebuah syarikat melalui server 24jam yang berfungsi untuk menambah kredit telefon secara auto bukan secara manual (iaitu sistem kad prepaid yang perlu diguris untuk dapatkan no pin reload dan kemudian mengikut arahan-arahan tertentu sebelum kredit telefon berjaya ditambah).

Sistem autoreload ini boleh berada dalam telefon bimbit anda dan ia boleh berfungsi menambah nilai pelbagai telco seperti celcom,Maxis,Digi, Umobile,XOX dan sebagainya.Anda hanya perlu menaip SMS khas dan menghantarnya ke nombor server yang telah ditentukan.Ia ibarat kedai bergerak anda yang boleh dibawa ke mana-mana anda suka.



Bookmark and Share

.

1 SMS Malaysia